Generic placeholder image

Dodatek mieszkaniowy zmiana od 9 lutego 2024 r.

Informacja na temat dodatków mieszkaniowych 

Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego  i deklarację o wysokości dochodu mozna pobrać tutaj​

Czytaj więcej »

Generic placeholder image

Co zrobić z gruzem, oponami i innymi odpadami budowlanymi?

Pozostawianie gruzu, okien, opon i innych odpadów z remontów pod śmietnikami oraz odpadów z ogródków luzem lub w workach innych niż brązowe powoduje, że za ich wywóz Spółdzielnia ponosi dodatkowe koszty (transportu i utylizacji). W związku z tym prosimy naszych mieszkańców o reagowanie w sytuacjach gdy są świadkami takich incydentów. Porządek na naszych nieruchomościach dotyczy nas wszystkich, a mieszkając tak blisko siebie potrafimy wiele dostrzec. Apelujemy o wspólne dbanie o koszty i estetykę na osiedlu.
Wielkim problemem jest składowanie gruzu i odpadów budowlanych pod altanami śmietnikowymi i komorami śmieciowymi. W celu utrzymania porządku Spółdzielnia musi zlecać dodatkowy transport, celem wywiezienia gruzu czy innych odpadów budowlanych, ponosząc jednocześnie dodatkowy koszt ich utylizacji. 
Apelujemy do wszystkich mieszkańców przede wszystkim o przestrzeganie obowiązujących zasad segregacji odpadów! Dopilnujmy, by śmieci znajdowały się w odpowiednich kontenerach. Szanujmy więc tym samym nasze wspólne pieniądze, wszak zamiast na dodatkowe wywozy nieczystości można przeznaczyć je np. na poprawę komfortu zamieszkiwania w zasobach Spółdzielni. W roku 2022 na dodatkowy wywóz i utylizację wydaliśmy 48 019,87 zł, a w 2023 r.  56 558,71  zł. To są ogromne pieniądze, które można by przecież przeznaczyć na inne cele. Te koszty ponoszą wszyscy mieszkańcy Spóldzielni.
Gruz, opony i inne odpady budowlane powstające w wyniku samodzielnego wykonywania remontu mieszkania (gruz budowlany, glazurę, skrzydła drzwiowe, panele podłogowe, urządzenia sanitarne itp.) lokator powinien dostarczyć bezpośrednio do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów gdzie odpady te przyjmowane są nieodpłatnie w ilości 1,0 tony rocznie/lokal mieszkalny.

Czytaj więcej »

Generic placeholder image

Komunikat w sprawie zamknięcia biur Spółdzielni w dniu 2.05.2024 r.

Uprzejmie informujemy, że  w dniu 2.05.2024 r. (czwartek) biura Spółdzielni będą nieczynne. Wszelkie awarie należy zgłaszać na dyżur awaryjny. Numery telefonów dostępne obok.

Czytaj więcej »


Dyżur awaryjny

DYŻUR AWARYJNY całodobowy
 32 217−45−91
 668−740−483

 ul. Turkusowa 7 w Tychach

TELEFON AWARYJNY całodobowy
w przypadku awarii windy
601−465−540

Awarie nowo montowanych domofonów  

600-558-618 

e-CZYNSZE

Lider Aktywności Gospodarczej

Przetargi

Zajęcia cykliczne organizowane przez Klub "Tuptuś"

Harmonogram wywozu odpadów w 2024 r.

Telefony alarmowe

POLICJA 997 , 32−325−62−00
STRAŻ MIEJSKA 986, 32−776-39-86
STRAŻ POŻARNA 998, 32−227−20−11
POGOTOWIE RATUNKOWE 999, 32−327−49−99
POGOTOWIE ENERGET. 991, 32−303-09-91
POGOTOWIE GAZOWE 992, 32-227-31-24
POGOTOWIE WOD−KAN. 994, 32−227−40−31
POGOTOWIE PEC 32-325-64-25

Dzielnicowy

Nasz dzielnicowy to:

ST. SIERŻ. ZBIGNIEW ŁOSOŃ​  

tel.: 504 801 472  i 47 85 513 52

mail 

dzielnicowy.tychy.10@tychy.ka.policja.gov.pl

Urząd Skarbowy

Jakość powietrza w naszej okolicy



POGODA

Jak segregować odpady

Jeżeli masz wątpliwości jak segregować śmieci możesz to sprawdzić w wyszukiwarce zamieszczonej stronie internetowej firmy MASTER-Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach. link do wyszukiwarki znajdziesz tutaj. Wpisując nazwę odpadu w wyszukiwarce dowiadujesz sie do jakiego pojemnika należy wrzucić odpad oraz miejsce gdzie należ go dostarczyć. Filmik instruktażowy dotyczący ulotki elektrostatycznej Segreaguj

SM TERESA

Wszelkie sprawy są załatwiane telefonicznie pod numerem telefonu  32 217 45 91,  bądź drogą elektroniczną na adres poczty email biuro@smteresa.pl lub osobiście z zachowaniem reżimu sanitarnego.

1. Numery telefonów do:

  • Spółdzielnia      :  32 217−45−91, 32 217−12−07
  • Klub "TUPTUŚ" :  572-099-914

2. Poczta email:

Zastrzegamy sobie prawo nieudzielania odpowiedzi na korespondencję niezgodną z wymogami określonymi w § 2 ust. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, to znaczy: „Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie(…)”.

3. Godziny pracy Spółdzielni:

  • poniedziałek − 700−1700
  • wtorek, środa, czwartek − 700−1500
  • piątek - 700−1300

4. Dyżury Zarządu w poniedziałki w godz. 1500−1700

 

 

Administrator 2021-06-15 10:03:50

Co i gdzie załatwisz


1. al. Marszałka Piłsudskiego 32

  • pokój nr 1 - kancelaria
  • pokój nr 2 - Prezes Zarządu
  • pokój nr 3 - opłaty, zadłużenie, rozliczenia wody, windykacja, książeczki opłat, umowy najmu
  • pokój nr 4 - Z-ca Prezesa ds. Ekonomicznych, Główny Księgowy
  • pokój nr 5 - sprawy członkowskie, dodatki mieszkaniowe, oświadczenia o zamieszkaniu
  • pokój nr 6 - Z-ca Prezesa ds.techniczno-eksploatacyjnych
  • pokój nr 7 - księgowość, stan rozliczenia lokalu, dzierżawa gruntu

2. al. Marszałka Piłsudskiego 28a (Dział Techniczny) - zgłoszenia awarii, remonty

 

Administrator 2019-01-21 07:37:25

Lokalizacja

 

Administrator 2019-01-21 07:36:52

Dane teleadresowe

 

Administrator 2021-02-05 08:03:15


Aby w optymalny sposób korzystać z serwisu, włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce

Na stronie wykorzystywane są pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.