Generic placeholder image

Spółdzielnia Mieszkaniowa „TERESA” w Tychach zatrudni pracownika

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „TERESA” w Tychach zatrudni osobę na pełny etat w ramach umowy o pracę na stanowisku
 Inspektor ds. elektrycznych - w Dziale techniczno – eksploatacyjnym
 
Zakres zadań i obowiązków, to m. in.:
  • prowadzenie zagadnień związanych z gospodarką elektryczną,
  • kontrola działalności firm świadczących usługi, 
  • dokonywanie przeglądów budynków.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia minimum średniego technicznego o kierunku/profilu elektrycznym,
  • znajomości zasad kosztorysowania,
  • posiadania uprawnień elektrycznych E i D lub budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych,
  • umiejętności obsługi komputera (Word, Excel, Norma).
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia na pełny etat,
  • możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego. 
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres Spółdzielni Mieszkaniowej „TERESA” z siedzibą w Tychach przy al. Marsz. Piłsudskiego 32 lub drogą elektroniczną na adres: biuro@smteresa.pl w terminie do dnia 29.10.2021 roku do godz. 1300. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Dokumenty pochodzące od kandydatów nie będą odsyłane. Po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego zostaną trwale zniszczone w siedzibie Spółdzielni.
 
W CV proszę zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.  
 
Administratorem Danych Osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „TERESA" z siedzibą w Tychach, al. Marsz. Piłsudskiego 32. Dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji. Dalsze informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą i sposobu ich realizacji dostępne są w Informacji o Przetwarzaniu Danych Osobowych w Spółdzielni Mieszkaniowej „TERESA" na stronie internetowej pod adresem:  https://www.smteresa.pl/uploads/files/rodo1.pdf
 

Czytaj więcej »

Generic placeholder image

Uwaga Mieszkańcy na przedstawicieli firm oferujących różne usługi budowlane.

Spółdzielnia Mieszkaniowa „TERESA” w Tychach informuje, że dochodzą do nas sygnały, że  na terenie naszego osiedla działają przedstawiciele różnych firm proponujący wymianę miedzy innymi: grzejników w mieszkaniach, drzwi wejściowych, piecyków gazowych itp. powołując się, że prace są prowadzone na zlecenie Spółdzielni Mieszkaniowej „TERESA”. Informujemy Państwa, że Spółdzielnia Mieszkaniowa „TERESA” nie zlecała wykonywania żadnych prac w lokalach mieszkalnych. W razie jakichkolwiek wątpliwości można się kontaktować ze Spółdzielnią Mieszkaniową „TERESA” tel. 32/217-12-07 lub 32/ 217-45-91 gdzie uzyskają Państwo informacje odnośnie prac remontowych wykonywanych w naszych zasobach. 

Czytaj więcej »

Generic placeholder image

Co zrobić ze starymi meblami, gruzem i odpadami zielonymi z ogródków przydomowych?

  1. Stare meble są wywożone w każdą środę, dlatego prosimy o wystawianie ich pod śmietnik we wtorek wieczorem, aby nie zalegały na osiedlu przez dłuższy czas.
  2. Gruz i inne odpady budowlane powstające w wyniku remontu mieszkania należy dostarczać we własnym zakresie i na własny koszt bezpośrednio do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Odpady te przyjmowane są w Punktcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych nieodpłatnie w ilości 1,0 tony rocznie/lokal mieszkalny.   
  3. Odpady zielone (trawa, liście, gałęzie itp.) z ogródków przydomowych mogą być składowane przy śmietnikach  i komorach śmieciowych wyłącznie(!!!) w brązowych workach, które można pobrać nieodpłatnie w Dziale Technicznym Spółdzielni. 

Pozostawianie gruzu, okien i innych odpadów z remontów pod śmietnikami oraz odpadów z ogródków luzem lub w workach innych niż brązowe powoduje, że za ich wywóz Spółdzielnia ponosi dodatkowe koszty (transportu i utylizacji). Apelujemy o wspólne dbanie o koszty i estetykę na osiedlu.

Czytaj więcej »


Dyżur awaryjny

DYŻUR AWARYJNY całodobowy
 32 217−45−91
 668−740−483

 ul. Turkusowa 7 w Tychach

TELEFON AWARYJNY całodobowy
w przypadku awarii windy
601−465−540

Harmonogram wywozu odpadów w 2021 r.

Telefony alarmowe

POLICJA 997 , 32−325−62−00
STRAŻ MIEJSKA 986, 32−776-39-86
STRAŻ POŻARNA 998, 32−227−20−11
POGOTOWIE RATUNKOWE 999, 32−327−49−99
POGOTOWIE ENERGET. 991, 32−303-09-91
POGOTOWIE GAZOWE 992, 32-227-31-24
POGOTOWIE WOD−KAN. 994, 32−227−40−31
POGOTOWIE PEC 32-325-64-25

Koronawirus: informacje i zalecenia

Poniżej znajdują się ulotki na temat jak chronić się przed zakażeniem koronawirusem.

Pobierz ulotki tutaj.

Dzielnicowy

Nasz dzielnicowy to:

sierż. Zbigniew ŁOSOŃ​  

tel.: 504 801 472  i 47 85 513 52

mail 

dzielnicowy.tychy.10@tychy.ka.policja.gov.pl

Dzielnicowy pełni dyżury w Klubie Osiedlowym "TUPTUŚ" w każdy pierwszy wtorek miesiąca w godzinach od 1700 do 1800, a jeżeli pierwszy wtorek wypada w ferie lub wakacje to w godzinach od 1600 do 1700. W okresie zamknięcia klubu z powodu pandemii dyżurów w klubie nie ma. 

Urząd Skarbowy

Jakość powietrza w naszej okolicy



POGODA

Jak segregować odpady

Jeżeli masz wątpliwości jak segregować śmieci możesz to sprawdzić w wyszukiwarce zamieszczonej stronie internetowej firmy MASTER-Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach. link do wyszukiwarki znajdziesz tutaj. Wpisując nazwę odpadu w wyszukiwarce dowiadujesz sie do jakiego pojemnika należy wrzucić odpad oraz miejsce gdzie należ go dostarczyć. 

SM TERESA

Wszelkie sprawy są załatwiane telefonicznie pod numerem telefonu  32 217 45 91,  bądź drogą elektroniczną na adres poczty email biuro@smteresa.pl lub osobiście z zachowaniem reżimu sanitarnego.

1. Numery telefonów do:

  • Spółdzielnia      :  32 217−45−91, 32 217−12−07
  • Klub "TUPTUŚ" :  572-099-914

2. Poczta email:

Zastrzegamy sobie prawo nieudzielania odpowiedzi na korespondencję niezgodną z wymogami określonymi w § 2 ust. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego, to znaczy: „Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie(…)”.

3. Godziny pracy Spółdzielni:

  • poniedziałek − 700−1700
  • wtorek, środa, czwartek − 700−1500
  • piątek - 700−1300

4. Dyżury Zarządu w poniedziałki w godz. 1500−1700

 

 

Administrator 2021-06-15 10:03:50

Co i gdzie załatwisz


1. al. Marszałka Piłsudskiego 32

  • pokój nr 1 - kancelaria
  • pokój nr 2 - Prezes Zarządu
  • pokój nr 3 - opłaty, zadłużenie, rozliczenia wody, windykacja, książeczki opłat, umowy najmu
  • pokój nr 4 - Z-ca Prezesa ds. Ekonomicznych, Główny Księgowy
  • pokój nr 5 - sprawy członkowskie, dodatki mieszkaniowe, oświadczenia o zamieszkaniu
  • pokój nr 6 - Z-ca Prezesa ds.techniczno-eksploatacyjnych
  • pokój nr 7 - księgowość, stan rozliczenia lokalu, dzierżawa gruntu

2. al. Marszałka Piłsudskiego 28a (Dział Techniczny) - zgłoszenia awarii, remonty

 

Administrator 2019-01-21 07:37:25

Lokalizacja

 

Administrator 2019-01-21 07:36:52

Dane teleadresowe

 

Administrator 2021-02-05 08:03:15


Aby w optymalny sposób korzystać z serwisu, włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce

Na stronie wykorzystywane są pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach statystycznych i reklamowych. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.